მოკლე აღწერა:პეტერბურგი მუზეუმების ქალაქი,ძეგლების გაცნობა,ორი ქვეყნისკულტურული ფასეულობების შედარება.თემის გასაშლელად ინფორმაციის მოპოვება და ფოტომასალის შეგროვებაპროექტისკ
სრული აღწერა:მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ქალაქის დაარსებაზე. თვითონ ქმნიან რუკას (მიახლოებით) .უჩვენებენ მის გეოგრაფიულ მდებარეობას,სურათების მიხედვითგანალაგებენ სხვადასხვა ძეგლებს (აქვე უჩვენებენ ექსპონატებს მუზეუმებიდან).აქვე უჩვენებენ თბილისის ხედებს და გაავლებენ პარალელს –რა აქვთ მათ საერთო და რა სხვაობა.ყაზანის ტაძარი და დიდუბის ეკლესია, სპასა ნა კრავი და ვახტანგ მეფის აგებული მეტეხი. ეთნოგრაფიული მუზეუმები მდინარე ნევა,პროსპექტი ,რომელიც რომელიც ქალაქის ცენტრს წარმოადგენს და მის გარშემო მთელი ქალაქის ისტორიაა თავმოყრილი.მოახდენენ დროში ლოკალიზებას. მცირე ექსკურსი –პეტერბურგის დაარსების დღე(ქალაქის დღესასწაული) და თბილისობა. ახალ სიტყვების გამოყენებით შეადგენენ დიალოგს –ექსკურსია პეტერბურგში და რას აჩვენებდნენ თბილისში ჩამოსულ სტუმარს. დასკვნის სახით მოსწავლეები გამოთქვამენ მოსაზრებებს რამდენად საინტერესო იყო მათთვის ეს პროექტი და რითდაამახსოვრდათ პეტერბურგი
სრული აღწერა:მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ქალაქის დაარსებაზე. თვითონ ქმნიან რუკას (მიახლოებით) .უჩვენებენ მის გეოგრაფიულ მდებარეობას,სურათების მიხედვითგანალაგებენ სხვადასხვა ძეგლებს (აქვე უჩვენებენ ექსპონატებს მუზეუმებიდან).აქვე უჩვენებენ თბილისის ხედებს და გაავლებენ პარალელს –რა აქვთ მათ საერთო და რა სხვაობა.ყაზანის ტაძარი და დიდუბის ეკლესია, სპასა ნა კრავი და ვახტანგ მეფის აგებული მეტეხი. ეთნოგრაფიული მუზეუმები მდინარე ნევა,პროსპექტი ,რომელიც რომელიც ქალაქის ცენტრს წარმოადგენს და მის გარშემო მთელი ქალაქის ისტორიაა თავმოყრილი.მოახდენენ დროში ლოკალიზებას. მცირე ექსკურსი –პეტერბურგის დაარსების დღე(ქალაქის დღესასწაული) და თბილისობა. ახალ სიტყვების გამოყენებით შეადგენენ დიალოგს –ექსკურსია პეტერბურგში და რას აჩვენებდნენ თბილისში ჩამოსულ სტუმარს. დასკვნის სახით მოსწავლეები გამოთქვამენ მოსაზრებებს რამდენად საინტერესო იყო მათთვის ეს პროექტი და რითდაამახსოვრდათ პეტერბურგი
მონაწილეთა ასაკი:14წელი, 8–კლასი
ვადები(დაწყება–დამთავრება):ორი კვირა
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:სამუშაო ჯგუფების შექმნა ინფორმაციის და სურათების მოსაძებნად მოძიებული მასალის შეჯერება და პრეზენტაცია.
მოსალოდნელი შედეგი:შესრულებული პროექტიგამოიყენება ცოდნის გასაღრმავებლად, ჯგუფური მუშაობის გამოცდილების მისაღებად, შექმნიან ბლოგს და განათავსებენ მასზე ინფორმაციას, შექმნიან ფოტო ალბომს.
სარგებელი სხვებისათვის:პროექტი ხელმისაწვდომი იქნება ყველასათვის
სამუშაო ენა:რუსული
საგნებთანდა ეროვნულ გეგმასთან კავშირი:ისტორია, გეოგრაფია, ხელოვნება.
ვადები(დაწყება–დამთავრება):ორი კვირა
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:სამუშაო ჯგუფების შექმნა ინფორმაციის და სურათების მოსაძებნად მოძიებული მასალის შეჯერება და პრეზენტაცია.
მოსალოდნელი შედეგი:შესრულებული პროექტიგამოიყენება ცოდნის გასაღრმავებლად, ჯგუფური მუშაობის გამოცდილების მისაღებად, შექმნიან ბლოგს და განათავსებენ მასზე ინფორმაციას, შექმნიან ფოტო ალბომს.
სარგებელი სხვებისათვის:პროექტი ხელმისაწვდომი იქნება ყველასათვის
სამუშაო ენა:რუსული
საგნებთანდა ეროვნულ გეგმასთან კავშირი:ისტორია, გეოგრაფია, ხელოვნება.
მოსწავლე იყენებს მოსმენის მიზანს და იყენებს შესაბამის სტრატეგიებს.
მოსწავლე იყენებს ზეპირმეტყველების შესაბამის სტრატეგიებს.
მოსწავლე გამოიმუშავებს დამოუკიდებლად მუშაობის უნარს.
მოცემულ მასალაში შეუძლია მისთვის საჭირო და საინტერესო მასალის ამოკრება–ათვისებას. მოსწავლე იჩენს ინტერესს კულტურული თავისებურებების მიმარ
ფასილიტატორის ელ–ფოსტა:mziasxiladze@gmail.com
პროექტის ფორუმი
ფასილიტატორის სახელი დაგვარი;მზია სხილაძე
პროექტის ვებ–ბლოგი:mziasxiladze.blogspot.com
პროექტის ფორუმი
ფასილიტატორის სახელი დაგვარი;მზია სხილაძე
პროექტის ვებ–ბლოგი:mziasxiladze.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий